Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
قرعه‌کشی مهاجرت

بریتیش کلمبیا از ۶۷ داوطلب مهاجرت در قرعه‌کشی Tech Pilot دعوت کرد

بریتیش کلمبیا در تاریخ ۸ سپتامبر از ۶۷ متقاضی مهاجرت Express Entry و Skills Immigration برای نامزدی استانی جهت اقامت دائم از طریق برنامه Tech Pilot دعوت کرد.

برنامه BC PNP Tech Pilot یک مسیر مهاجرتی سریع برای دانشجویان بین‌المللی در نیروی کار موردنیاز در بخش فناوری است.

نخستین گام را برای مهاجرت به کانادا همین امروز بردارید، شاید فردا دیر باشد

همه داوطلبان Tech Pilot دعوت شده توسط برنامه British Columbia Provincial Nominee Program یا به اختصار BC PNP، باید پیشنهاد کاری با حداقل یک سال دوره زمانی در یکی از ۲۹ شغل مورد نیاز داشته باشند.

در قرعه‌کشی ۸ سپتامبر برای داوطلبان دسته بندی‌های Skilled Worker و International Graduate در استریم‌های مهاجرتی Express Entry BC و Skills Immigration، دعوتنامه صادر شده است.

داوطلبان منتخب در همه زیرمجموعه‌ها به حداقل نمره استانی ۸۰ نیاز داشتند.

در صورت تأیید درخواست نامزدی استانی، به داوطلبان ثبت شده در گروه‌های Express Entry BC، ششصد امتیاز اضافی تعلق می‌گیرد. این امتیازات، دعوت به درخواست برای اقامت دائم کانادا را در قرعه‌کشی بعدی Express Express Entry تضمین می‌کنند.

دولت فدرال کانادا و همچنین دولتهای استانی‌ کانادا بصورت دوره‌ای از اشخاصی که امتیاز بالایی دارند یا سابقه کار در یکی از مشاغل مورد نیاز دارند، دعوتنامه برای تکمیل پرونده صادر و ارسال می‌کنند.

آیا می‌خواهید به کانادا مهاجرت کنید؟ آیا قصد ادامه تحصیل در کانادا دارید؟ آیا می‌خواهید ویزای توریستی برای کانادا بگیرید؟ ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم.

مهاجرت به کانادا راه‌های گوناگونی دارد که متناسب با موقعیت فردی اشخاص باید مورد استفاده قرار بگیرد.

به عنوان نمونه مسیرهای مهاجرت برای کسانی که صاحب بیزینس و کسب و کار هستند با مسیرهای افرادی که صاحب تخصص و مشاغل حرفه‌ای هستند تفاوت دارد.

نخستین گام را برای مهاجرت به کانادا همین امروز بردارید، شاید فردا دیر باشد

نخستین گام در این زمینه این است که ما اطلاعات اولیه‌ای از شما داشته باشیم. متناسب با این اطلاعات کارشناس بخش مربوطه در مجموعه ما با شما تماس خواهد گرفت و راهنمائی‌های لازم ارائه خواهد شد.

اطمینان داشته باشید در مسیر مهاجرت و تا رسیدن به قله موفقیت در کانادا ما در کنار شما هستیم.

برای برداشتن نخستین گام برای مهاجرت به کانادا اینجا را کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا