Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

۱۹ هزار مهاجر در ماه جون به کانادا آمده‌اند؛ ایرانی‌ها در رتبه نهم

گزارش‌هائی که امروز از سوی اداره مهاجرت کانادا انتشار یافته نشان می‌دهد که در ماه جون امسال تقریبا ۱۹٬۲۰۰ نفر به کانادا مهاجرت کرده‌اند.

هند همچنان سهم اول را در مهاجران ماه جون داشته و پس از آن چین و فیلیپین و بعد آمریکا قرار دارند. ایران در فهرست مهاجران ماه جون امسال رتبه نهم را دارد.

اگرچه این آمار نسبت به ماه می امسال افزایش نشان می‌دهد ولی نسبت به ماه جون سال گذشته کاهش نشان می‌دهد که ناشی از شرایط کرونا می‌باشد.

سایت IC Mohajer که اخبار و گزارش‌های مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را پوشش می‌دهد از آمار مهاجرت به کانادا در ماه جون گزارش می‌دهد.

بر اساس گزارش جدیدی که امروز توسط اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی Immigration, Refugees and Citizenship Canada (IRCC) انتشار یافته،  کانادا در ماه جون امسال، از تقریبا ۱۹٬۲۰۰ مهاجر جدید استقبال کرده است. 

تعداد دارندگان جدید اقامت دائم (PR) پذیرفته شده در کانادا در ماه جون، بیشتر از ۱۱ هزار تازه وارد ماه می و ۴ هزار PR دریافت شده در ماه اپریل است. 

همچنین این آمار بالاترین سطح مهاجرت در یک ماه از زمان آغاز پاندمی کرونا یعنی از ماه مارچ بوده است.

خانم پریا اسکوئی مشاور رسمی مهاجرت در کانادا درباره این آمار می‌گوید: «با توجه به اینکه سفارت‌های کانادا، هم در ترکیه و هم در لهستان، اعلام کرده‌اند که فعلا رسیدگی به درخواست‌های اقامت دائم PR متوقف شده و به کسی هم اجازه سفر به کانادا داده نمی‌شود، به نظر می‌رسد که این افراد از قبل در سیستم بوده‌اند و ویزا داشتند و فقط در ماه جون land کرده‌اند.

اما در ماه جون سال ۲۰۱۹، کانادا از بیش از ۳۴ هزار مهاجر جدید استقبال کرده بود که این آمار پایین‌تر نسبت به مدت مشابه پارسال، به خاطر اختلالاتی می‌باشد که به خاطر کرونا ایجاد شده است.

 

کشورهایی که بیشترین مهاجر را در ماه جون امسال به کانادا داشته‌اند

در ماه جون ۲۰۲۰، مهاجران بیشتر از کشورهای زیر بوده‌اند:

  1. هند: ۶٬۷۶۰
  2. چین: ۲٬۰۱۰ 
  3. فیلیپین: ۹۰۰
  4. آمریکا: ۷۴۰
  5. پاکستان: ۵۹۵
  6. برزیل: ۵۶۰
  7. انگلستان: ۵۳۵
  8. نیجریه: ۵۳۰
  9. ایران: ۳۹۰
  10. کره جنوبی: ۳۵۵

 

چه شرایطی برای مهاجرت در ادامه سال ۲۰۲۰ است؟

آمار اقامت‌های دائم صادر شده در ماه جون ۲۰۲۰ نشان می‌دهد که سیستم مهاجرت کانادا در حال بازگشت به شرایط قبل از پاندمی کرونا است.

خانم پریا اسکوئی مشاور رسمی مهاجرت در کانادا درباره شرایط پیش رو می‌گوید: «پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های تابستانی پیش رو، آمار مهاجرت تقریبا برابر با میزان مهاجرت در ماه جون باشد. البته محدودیت‌های ناشی از کرونا باعث می‌شود که آمار مهاجرت نسبت به سال قبل، همچنان پایین‌تر باقی بماند.»

خانم اسکوئی در عین حال پیش‌بینی می‌کند که با وجود شرایط کرونا، کانادا همچنان به دعوت از نامزدهای موفق مهاجرت برای درخواست  PR ادامه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا