Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتویزای کانادا

ویزاهای موقت کانادا تا سال آینده همچنان آنلاین پذیرش می‌شود؛ معافیت‌هائی اضافه شده است

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا IRCC تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ به پردازش درخواست‌های ویزای اقامت موقت و eTA و همچنین سایر اسناد ارائه شده به صورت آنلاین ادامه می‌دهد.

این اداره همچنین دسته‌های جدیدی از متقاضیان را به لیست افرادی که از ارسال درخواست‌های TRV به صورت الکترونیکی معاف هستند، اضافه کرده است.

سایت IC Mohajer که اخبار مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از تصمیم اداره مهاجرت که صبح امروز اعلام شد گزارش می‌دهد.

مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا( IRCC) اعلام کرده است که رسیدگی به درخواست‌های ویزای اقامت موقت آنلاین (TRV) و مجوزهای سفر الکترونیکی (eTA) تا سال جدید ادامه خواهد داشت.

دسته‌های جدیدی از متقاضیان نیز به لیست افرادی که از ارسال درخواست‌های TRV به صورت الکترونیکی معاف هستند، اضافه شده است.

طبق قوانین فعلی، کلیه درخواست‌های ویزای اقامت موقت، اجازه کار یا مجوز تحصیل از اتباع خارجی که در زمان درخواست، خارج از کانادا هستند، باید به صورت الکترونیکی ارسال شود.

کسانی که به دلیل ناتوانی قادر به ارسال آنلاین درخواست خود نیستند، قبلا از این شرط معاف شده‌اند و همچنان معاف خواهند بود. 

از اول اکتبر سال ۲۰۲۰، دو گروه جدید از متقاضیان اقامت موقت از خارج از کانادا از التزام ارسال آنلاین معاف می‌شوند:

  • اتباع خارجی دارای هویت یا سند مسافرتی از نوع صادر شده توسط یک کشور برای ساکنان غیرتبعه، پناهندگان یا افراد بدون تابعیت که قادر به دریافت گذرنامه یا سایر اسناد سفر از کشور تابعیت خود نیستند
  • متقاضیان تحت برنامه کارگران کشاورزی فصلی (Seasonal Agricultural Workers Program)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا