Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
قرعه‌کشی مهاجرت

کانادا در بزرگترین قرعه‌کشی اکسپرس انتری برای ۵۰۰۰ نفر دعوتنامه صادر کرد

کانادا در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۲۰، بزرگترین قرعه‌کشی Express Entry فدرال را برگزار کرد. در این قرعه‌کشی در مجموع ۵ هزار دعوتنامه صادر شد و داوطلبان مهاجرت را یک قدم دیگر به دریافت اقامت دائم کانادا نزدیک کرد.

 در این دور قرعه‌کشی، داوطلبان برای اینکه دعوتنامه دریافت کنند به حداقل امتیاز ۴۷۲ نیاز داشتند.

برای این قرعه کشی، داوطلبانی که نمره CRS آنها ۴۷۲ یا بیشتر بود، برای دریافت دعوتنامه باید مشخصات Express Entry خود را تا قبل از ۲۷ اکتبر ارسال می‌کردند. در صورت تساوی رتبه میان نامزدها، اداره مهاجرت قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی را اعمال کرده است.

امتیاز داوطلبان در قرعه‌کشی اکسپرس انتری فدرال و نیز برخی استان‌ها بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کار و تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه تعیین می‌شود.

این قرعه‌کشی جدید مجموع دعوتنامه‌های صادر شده در سال ۲۰۲۰ را به ۹۲٫۳۵۰ رسانده است.

شمار زیادی از این دعوتنامه‌ها براساس تعهد کاناداست که برای سال ۲۰۲۱ از ۴۰۰ هزار مهاجر جدید استقبال کند که بیشتر آنها از طریق سیستم اکسپرس انتری وارد می‌شوند.

نخستین گام را برای مهاجرت به کانادا همین امروز بردارید، شاید فردا دیر باشد

دو نمونه از کسانی که در قرعه‌کشی روز ۱۸ نوامبر موفق شدند تا دعوتنامه دریافت کنند

تانیا ۳۴ سال و مدرک لیسانس دارد؛ او شش سال به عنوان حسابدار کار کرده است. تانیا در آزمون آیلتس در مهارت شنیداری ۷.۵  و در سایر مهارت‌ها ۶.۵ کسب کرده است. تانیا فاقد تجربه کانادایی است. او اخیرا وارد صف انتظار برای اکسپرس انتری شده و شرایط او ۳۳۳ امتیاز در سیستم جامع رتبه‌بندی برایش داشت. او ماه گذشته از طرف ساسکاچوان هم دعوتنامه دریافت کرد که به این ترتیب با کسب ۶۰۰ امتیاز استانی، امتیازات او به ۹۳۳ رسید و در ۱۸ نوامبر دعوتنامه برای دریافت اقامت دائم دریافت کرد.

سالومه ۲۸ ساله و مجرد است. او متخصص آنالیز سرمایه‌گذاری می‌باشد. سالومه در کشور خود فوق‌لیسانس گرفته سه سال در آنجا و دو سال در کانادا کار کرده است. سطح زبان انگلیسی سالومه در مهارت‌های خواندن و نوشتن CLB 7 و مکالمه و شنیدن CLB 8 می‌باشد. سالومه در مجموع ۴۷۸ امتیاز داشت و در پذیرش  ۱۸ نوامبر دعوتنامه دریافت کرد.

دولت فدرال کانادا و همچنین دولتهای استانی‌ کانادا بصورت دوره‌ای از اشخاصی که امتیاز بالایی دارند یا سابقه کار در یکی از مشاغل مورد نیاز دارند، دعوتنامه برای تکمیل پرونده صادر و ارسال می‌کنند.

آیا می‌خواهید به کانادا مهاجرت کنید؟ آیا قصد ادامه تحصیل در کانادا دارید؟ آیا می‌خواهید ویزای توریستی برای کانادا بگیرید؟ ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم.

مهاجرت به کانادا راه‌های گوناگونی دارد که متناسب با موقعیت فردی اشخاص باید مورد استفاده قرار بگیرد.

به عنوان نمونه مسیرهای مهاجرت برای کسانی که صاحب بیزینس و کسب و کار هستند با مسیرهای افرادی که صاحب تخصص و مشاغل حرفه‌ای هستند تفاوت دارد.

نخستین گام را برای مهاجرت به کانادا همین امروز بردارید، شاید فردا دیر باشد

نخستین گام در این زمینه این است که ما اطلاعات اولیه‌ای از شما داشته باشیم. متناسب با این اطلاعات کارشناس بخش مربوطه در مجموعه ما با شما تماس خواهد گرفت و راهنمائی‌های لازم ارائه خواهد شد.

اطمینان داشته باشید در مسیر مهاجرت و تا رسیدن به قله موفقیت در کانادا ما در کنار شما هستیم.

برای برداشتن نخستین گام برای مهاجرت به کانادا اینجا را کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا