Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

برنامه اجازه کار برای همسران افرادی که وضعیت موقت دارند دائمی می‌شود

برنامه اجازه کار برای همسران آن دسته از افرادی که در کانادا در انتظار تعیین تکلیف مهاجرت خود هستند دائمی می‌شود.

این برنامه سال ۲۰۱۴ شروع شده بود و قرار بود جولای امسال منقضی شود.

طبق این برنامه همسران دانشجویان و کارگران خارجی در کانادا می‌توانند مشغول به کار شوند.

این تصمیم در راستای اولویت دولت کانادا برای در کنار هم بودن اعضای خانواده‌هاست.

سایت IC Mohajer که اخبار و گزارش‌های مربوط به مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از تصمیم تازه دولت گزارش می‌دهد.

کانادا درحال دائمی کردن برنامه Open Work Permit Pilot یا به اختصار OWPP، است. در این برنامه، همسران و شرکای عرفی کانادایی‌ها می‌توانند در حالی که در انتظار برای وضعیت اقامت دائم هستند، به کار کردن ادامه دهند.

این برنامه در دسامبر سال ۲۰۱۴ شروع شد و بعد از آخرین تمدید، قرار بود در تاریخ ۳۱ جولای منقضی شود. 

کانادا این بار به جای تعیین کردن تاریخ دیگری برای انقضای این طرح، این برنامه را تمدید کرده  تا زمانی که تغییرات قانونی کامل شود و این طرح آزمایشی، دائمی شود.

صفحه آپدیت شده اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا (IRCC) می‌گوید که اتحاد مجدد اعضای خانواده، اولویت اصلی مهاجرتی برای دولت کانادا است.

برنامه OWPP برای متقاضیان حمایت از همسر یا شریک عرفی درون کشوری اعمال می‌شود. حمایت مالی درون کشوری (Inland sponsorship) برای زوجینی است که با هم در کانادا زندگی می‌کنند. شریکی که متقاضی مهاجرت است باید از قبل به عنوان نیروی کار، دانشجو یا ویزیتور، وضعیت موقت داشته باشد.

همسران خارجی کانادایی‌ها می‌توانند در هر زمان بعد از اینکه برای اقامت دائم از طریق اسپانسرشیپ خانوادگی اقدام کردند، برای مجوز open work permit درخواست کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا