Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

کبک قوانین PEQ که در ماه می اعلام شد را تسهیل می‌کند

خانم Nadine Girault، وزیر جدید مهاجرت استان کبک اعلام کرد که فارغ التحصیلان امسال این استان می‌توانند از قوانینی که در حال حاضر برای دسترسی به طرح Quebec Experience Program  – PEQ در حال اجرا است بهره بگیرند.

به این ترتیب دانشجویانی که در کبک دیپلم واجد شرایط برای PEQ را دریافت کرده‌اند یا تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ دریافت می‌کنند، می‌توانند تحت قوانینی که در حال اجرا است، اپلای کنند؛ قبل از اینکه دستورات و قوانین جدید، اجرایی شوند.

براساس آنچه دیروز در کبک اعلام شده، مدت زمان و الزامات تجربه کاری برای دانشجویان کاهش می‌یابد. به این ترتیب، تجربه کاری حاصل از کارآموزی اجباری به عنوان بخشی از برنامه تحصیلی، حداکثر تا سه ماه کار تمام وقت، در نظر گرفته خواهد شد.

اجرای تغییراتی که دیروز اعلام شده از ۲۲ جولای ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. تا زمان اجرای آیین‌نامه جدید، الزامات فعلی برای صلاحیت PEQ ادامه خواهد داشت و کلیه درخواست‌های دریافت شده قبل از شروع به کار مقررات جدید، تحت قوانین فعلی پردازش می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا